Рухливі ігри для дітей
Веселі рухливі ігри для дітей
Піжмурки і їх різновиди
При класичному варіанті гри ведучому зав'язують очі, а інші гравці ударами привертають його увагу. Ведучий має піймати кого-небудь і дізнатися, хто це.
Всі сідають в коло, за бажанням групи вибирається ведучий, якому зав'язують очі. По колу пускають дзвіночок, а завдання ведучого – зловити людини з ним. Перекидати дзвіночок один одному не можна.
Ще один варіант піжмурок – гра «НМЖ».
Ведучий з пов'язкою на очах про себе вимовляє три слова: «Напівживий, мертвий, живий», учасники кажуть йому «Стоп!».
Якщо вони зупинили його в момент, коли він вимовив перше слово, то повинні стрибати на одній ніжці, друге – завмерти і не рухатися з місця, третє – гра розвивається за правилами класичних піжмурки.
«У кого?»
Гравці сідають у тісне коло, ноги витягають і злегка згинають в колінах.
Під колінами один одному швидко передається іграшка.
Всі сидять повторюють один і той же рух, ніби передають її.
Завдання ведучого – зловити гравця, який не встиг потай передати іграшку.
Ще один варіант гри – з пошуком предмета, коли гравці передають один одному за спинами яблуко або огірок, тобто те, що видає гучний звук при відкушуванні.
Для цього всі стають у коло, руки тримають за спиною.
Ведучий – у центрі. Коли він не дивиться, гравці намагаються відкусити шматочок.
Мета ведучого – визначити, у кого в даний момент знаходиться огірок. Для цього він підходить до підозрюваного учаснику і каже: «Руки».
Той має показати обидві руки.
Якщо огірок у цього учасника, він стає новим ведучим, а колишній ведучий займає його місце.
«Кольорові сигнали»
З різнокольорового картону зробіть три силуету долоні: червоний, жовтий, зелений. Це сигнали.
Коли дорослий піднімає зелену долоню, можна бігати, кричати, сильно шуміти; жовта долоню означає, що можна тихо пересуватися і шепотітися, на сигнал червоної долоні діти повинні завмерти на місці, мовчати і не ворушитися.
Закінчувати гру треба червоною долонею.
«Броунівський рух»
Всі діти стають у коло. Ведучий один за іншим вкочує в центр кола тенісні м'ячики.
Дітям повідомляються ПРАВИЛА ГРИ: м'ячі не повинні зупинятися і катитися за межі кола, їх можна штовхати ногами або руками.
Якщо учасники успішно дотримуються правил гри, ведучий вкочує додаткову кількість м'ячів.
Гравці намагаються встановити командний рекорд за кількістю м'ячів в колі.
«Передай м'яч»
Сидячи на стільці або стоячи в колі, гравці намагаються якомога швидше передати м'яч, не впустивши його, сусідові.
Можна в максимально швидкому темпі кидати м'яч один одному або передавати, повернувшись спиною в коло і прибравши руки за спину.
Ускладнити вправу можна, попросивши дітей грати з закритими очима або використовуючи в грі одночасно кілька м'ячів.
«Море хвилюється»
Діти розгойдуються з боку в бік, кружляють в такт музиці зі словами:
«Море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється – три. Морська фігура, замри!».
Почувши останнє речення, гравці повинні застигнути в позі, на яку припала зупинка музики, і не ворушитися.
Ведучий відзначає гарні фігури.
Автор найкращої стає ведучим.
«Займи місце»
Гра проводиться в колі.
Інвентар – стільці, яких має бути на один менше, ніж гравців. Далі ведучий говорить: «Міняються місцями ті, у кого... (світле волосся, годинники тощо)».
Ті, хто мають названу ознаку мають швидко встати і помінятися місцями, в той же час ведучий намагається зайняти вільне місце.
Учасник гри, який залишився без стільця, стає ведучим.
«Хвіст дракона»
Гравці стають один за одним і беруть сусіда за плечі.
Перший учасник – «голова дракона, останній – «хвіст». «Голова» має дотягтися до «хвоста» і доторкнутися до нього. «Тіло» дракона нерозривне.
Як тільки «голова» схопила «хвіст», вона стає «хвостом».
Гра триває доти, доки кожен учасник не побуває в двох ролях.
«Сіамські близнюки»
Діти розбиваються на пари, стають плече до плеча, обіймають один одного однією рукою за пояс, одну ногу ставлять поруч.
Тепер вони – «зрощені близнюки».
Запропонуйте їм походити по приміщенню, присісти, повернутися, лягти, встати, помалювати, вирізати що-небудь з паперу, зав'язати шнурки.
«Поводирі»
Гравці розбиваються на пари.
Один стоїть попереду, інший встає на відстані витягнутої руки з закритими очима.
Перший, поводир, спочатку повільно починає пересуватися по приміщенню, «сліпий» слід за ним, намагаючись не загубитися.
Гравцям належить пройти по мосту, проповзти через печеру, перестрибнути через річку.
Підказуючи і підтримуючи партнера, гравці долають усі перешкоди.
Потім траєкторія і швидкість руху збільшуються.
Дорослий стежить за тим, щоб гравець з відкритими очима дбав про свого напарника, акуратно водив його між перешкодами.
Читайте також:
- Рухливі ігри для дітей дошкільного віку
- Дитячі ігри на вулиці
- Рухливі ігри для дошкільнят
- Рухливі ігри для дітей молодшого дошкільного віку
- Рухливі ігри для дітей молодшого дошкільного віку 2
- Рухливі ігри для дітей молодшої групи 3
- Рухливі ігри для дітей середнього дошкільного віку
- Рухливі ігри для дітей середнього дошкільного віку 2
- Рухливі ігри для дітей старшого дошкільного віку
- Рухливі ігри для дітей старшого віку
- Фізичне виховання дітей дошкільного віку
- Рухливі ігри для дітей на вулиці
- Українські рухливі ігри
- Рухливі ігри для дітей взимку
- Рухливі ігри для дітей 3-4 років
- Рухливі ігри для дітей у приміщенні
- 10 рухливих ігор для дітей